رپورتاژ تبلیغات چیست؟
رپورتاژ تبلیغات چیست؟


برای اطلاع از رپورتاژ آگهی، بهترین کار این است که به کلمه انگلیسی آن یعنی advertorial نگاه کنید. این کلمه از دو کلمه "Ad" و "Editor" ساخته شده است. بر اساس این دیدگاه به راحتی می توان دریافت که گزارش آگهی یا گزارش خبری نوعی آگهی در یک نشریه، روزنامه یا وب سایت است و این آگهی با نوع محتوای سرمقاله مطابقت دارد. بهترین جنبه این نوع بازاریابی این است که خواننده متن به سرعت متوجه نمی شود که در مقابل نوع خاصی از تبلیغات قرار گرفته است و محتوای مورد نظر را مانند سایر مطالب نشریه بررسی می کند.

رپورتاژ تبلیغات چیست؟

رپورتاژ تبلیغاتی نوعی تبلیغ شبیه به محتوای نشریه یا مجله است. به عبارت دیگر محتوای رپورتاژ تبلیغات با نوع و سبک رسانه مورد استفاده برابری می کند. بنابراین این نوع تبلیغات مورد استفاده شرکت ها و برندها قرار می گیرد و محتوای منتشر شده در آنها با سبک و محتوای نشریه سازگاری زیادی دارد.

اگر داستان تبلیغاتی مناسبی را ایجاد کنید که با محتوای مجله مطابقت داشته باشد، این فرصت را خواهید داشت که ارتباطی بین کسب و کار خود و مخاطبان مجله ایجاد کنید که تأثیرات متنوعی خواهد داشت. در بلند مدت و کوتاه مدت. یک گزارش تبلیغاتی را باید نوعی "تبلیغات بومی" در نظر گرفت که با هدف خاصی ایجاد شده است، یعنی ایجاد یک اقدام خاص از طرف خواننده. استانداردهای گزارش خبری را می توان در سه دسته زیر خلاصه کرد: خرید رپورتاژ آگهی  در سایت دستی بر ایران
حامیان مالی را به مشارکت تشویق کنید

متقاعد کردن سردبیر برای انتشار

ترغیب مخاطبان و مشترکین مجله به خواندن مطالب

نوع محتوا معمولاً توسط اسپانسر ارائه می شود، اما به مرور زمان ناشران یا به طور مستقل برای اسپانسر محتوا تولید می کنند یا به عنوان آژانس یا واسطه در ایجاد تبلیغات شرکت می کنند.

منظور از رپورتاژ چیست؟

«گزارش» واژه ای فرانسوی است که به معنای عمل یا روش گزارش خبر یا نوشتن خبر است، همانطور که در ابتدای متن ذکر شد. گزارش های تبلیغاتی به زبان انگلیسی با کلمه "Advertisement" توصیف می شوند.

تفاوت پست مهمان و پست وبلاگ

قبل از ادامه، بهتر است تفاوت پست مهمان و رپورتاژ آگهی را توضیح دهیم. پست مهمان مقاله ای است که در وبلاگ شخص دیگری منتشر می شود و معمولاً برای به اشتراک گذاری پیوند استفاده می شود، اما همانطور که در بالا ذکر شد، گزارش تبلیغاتی مقاله ای است که نوشته آن با محتوای مجله مطابقت دارد و محصولات و خدمات را تبلیغ می کند.

چرا باید از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

ساده ترین دلیل برای استفاده از تبلیغات طبقه بندی شده این است که به خوبی کار می کند. در سال 2007، Reader's Digest تصمیم گرفت عملکرد تبلیغات طبقه بندی شده را با تبلیغات سنتی مقایسه کند. در این نشریه دو مقاله یکسان یکی در قالب گزارش مطبوعاتی و دیگری در قالب آگهی و هر دو متن به قصد فروش یک محصول به یکدیگر تهیه شده است.

نتیجه این بود که گزارش بازاریابی ۸۱ درصد فروش بیشتری داشت. این مجله همچنین گزارش داد که خوانندگان 500 برابر بیشتر از تبلیغات سنتی، مقالات تبلیغاتی را مطالعه می کنند.

زمان استفاده از یک گزارش تبلیغاتی

اگر متوجه شدید که میزان بازدید تبلیغات شما کاهش یافته است. یا اگر می‌خواهید با نوع خاصی از مخاطبان ارتباط برقرار کنید؟ رپورتاژ آگهی یک تکنیک مهم است. و همچنین در افزایش "آگاهی کسب و کار" در مقایسه با سایر بنرهای تبلیغاتی بسیار موثر است. و روش های کلی تبلیغات سه جنبه خاص را می توان برای تبلیغات گزارش ها ذکر کرد. بنابراین، هنگام استفاده از این ویژگی ها، مانند دور زدن مسدود کننده های تبلیغات، باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم. افزایش تعامل و شانس بیشتر برای سوق دادن مشتریان به خرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر